Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Chris en Herma - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Chris en Herma - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Door: Herma

Blijf op de hoogte en volg Chris en Herma

02 Oktober 2012 | Nederland, Zeist

Het is bijna zover!! Na 10 maanden voorbereiding is het nu nog maar één nachtje slapen voordat we aan onze reis naar Amerika beginnen. De koffers zijn helemaal ingepakt. Na een paar keer herpakken, uitzoeken wat misschien tóch niet mee hoeft (moeilijk!), hebben we genoeg ruimte overgelaten om daar ook nog te kunnen shoppen ;-)

Het wordt wel een kort nachtje, want we moeten om 5.00 uur in de auto naar Schiphol. First stop: New York City! We hebben er echt heel veel zin in. De eerste keer dat we echt gaan rondreizen en we zijn ook nog nooit zo lang weggeweest. Én voor het eerst met een camper. Heel spannend dus, maar zoooo leuk!

Om niet te vergeten wat we allemaal hebben gedaan én om jullie een beetje mee te laten genieten met onze reis, zal ik een reisverslag bijhouden. Als je wilt, kun je je aanmelden voor de mailinglijst en krijg je een mailtje als er weer een nieuw verslag is, maar je kunt ook gewoon af en toe een kijkje nemen op deze site. Veel plezier met het lezen :-)

Nou... daar gaan we dan!!!! :D

• 02 Oktober 2012 - 21:51

Elly Luiten:

Lieve Herma en Chris,

Net jullie stem nog gehoord door de telefoon maar nogmaals héééél veel plezier met jullie grote Trip !!
    Zolang naar uitgekeken en het is bijna zover!! Jullie slapen vast niet, bang om je te verslapen, laat de zes wekkers maar na elkaar afgaan!! Als jullie boven Ede vliegen, kijk dan goed,, want ik sta te zwaaien!!
    Maar lieve kids,, we gunnen jullie dit van harte na een erg drukke en intensieve tijd voor beiden.
    We blijven als biddende ouders in Holland en we houden veel van jullie!! Dikke knuffel van ons,

pa en ma Luiten. xxxxxxx